Search This Blog


Click here for Myspace Layouts

Friday, October 9, 2009

kemeriahan raya.....

emmmm...raya tahun nie boleh la dikatakn gembiran bagi aku...tapi aku masih dalam duka apabila aku terkengkan arwah kawanku yang telah pergi menemui illahi......
nak kata banyak dapat duit raya 2.....emmmm ok la kot....tapi kadang2 rase kecil hati gak sebab aku rupanya da besar n tak patut dapat duit raya.....hahaha,....raya pertama n keduaaku beraya kat umah nenek aku sebelah emak kat terengganu.....hahaha
x la best sngat sebab aku tak ramai kawan kat sana.....raya ke 3 n ke 4 aku raya kat umah aku sendiri kat jerantut,pahang....hahaha memg ramai gler r owang...emmm nak kata penat 2 x la sngat sebab aku x wat keje sngat...hahaha...aku nie pemalas kit dalam hal2 mengemas nie...beselah..inilah aku....
pas2 aku g berjalan pulak ke umah  kawan2 yang da lama aku tak jumpa...tak kira la yang skolah menengah mahupun skolah rendah.....nanti aku sambung lagi ek...idea x de nie....huhuhu..bye2..

No comments:

Post a Comment