Search This Blog


Click here for Myspace Layouts

Friday, October 9, 2009

aku dilamun cinta.....hahaha

assalamualaikum....
emmm....skang aku tak lagi singgle......tepat tanggal 17 SEPTEMBER 2009,aku menjadi kekasih kepada seorang jejaka KELANTAN yang ensem n ciut bagi aku....nama orng yang telah mencuri hatiku ini adalah WAN MOHD SUKERY BIN WAN HASAN....kami sama umur......nak kata da lama berkawan 2 ....emmm bole la....kami dipertemukan oleh seorang kawan baikku sejak 3 tahun dahulu iaitu MOHAMMAD YUSRY BIN MOHD RAZI.....emmm....kekasih ku ini seorang yang baik hati,peramah,hormat orng tua n penyanyang...hehehe dan yang paling penting dier SAYANGKAN AKU N ROMANTIK GITU....hehehe

nie lah kekasih wa....huhuhu...
wa amat sayangkan dier...InsyaAllah,kali nie hubungan kami akan kekal sampai biler2...tolong doakan hubungan kami berkekalan.....eh!!!luper pulak....dier nie belajar kat IKBN PERLIS....bahagian AUTOMOTIF...huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment