Search This Blog


Click here for Myspace Layouts

Friday, October 9, 2009

kehidupanku di POLI....

hai....aku macm x pecaya yang aku skarng berada di IPTA da...hahaha...
wat pengetahuan semua pada 1 JULAI 2009,aku diterima masuk menjadi salah seorang pelajar di POLITEKNIK SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH,SHAH ALAM....emmmm
aku mula2 x nak masuk sebab kos yang aku dpat ntah ape la...tapi akhirnya aku mendapat kesedaran ayng kos aku nie memg menarikkkkk...hanya 2 buah poli je yang ada kos aku nie iaitu POLI AKU N POLI KOTA KINABALU,SABAH....jadi x heranlah kalau kos kami nie sikit je pelajarnyer.....bieler owang tanyer aku belajar kat ne aku cakp la poli shah alam.,,,,biler time aku cakap pasal kos aku je....sume muke BLUR je.....hahaha
sume tak tau.....tapi yang penting aku seronok la belajar kat sini skang...hahaha

da nak abuh semester 1 da...huhuhuh....

No comments:

Post a Comment