Search This Blog


Click here for Myspace Layouts

Wednesday, July 1, 2009

assalamualaikum....

ntah kenapa keputusn yang aku buat nie mendatangkan rasa hati yang kurang enak....!!!!emmm
aku takot sebenarnyer nak g poli shah alam nieeeeeeeeee!!!
da la aku dapat kos yang tak tahu pew yang aku tak tau pew yang aku akan belajar nanti...
EEEEE.....napalah aku terlampau ikut kata mak n ayah aku....tapi orang kata pilihan mak n ayah adalah pilihan yang terbaik sekali....tapiiiii...aku tak taulah nak kate pew..
memang la KOLEJ KOMUNITI TELUK INTAN 2 aku dapat kos yang memng aku minat..(SIJIL PELUKIS PELAN SENIBINA)..tapi mak n ayah n semua family aku tak kasi pegi sebab takot pe yang akak aku,ba'a berulang semula....lagi satu mak tak percaya aku duk jauh daripada mereka semua.....eemMMM...sedih sngt...tapi pe nak wat..da puas aku pujuk mak n ayah aku...tetapi kepu2san mereka tetap sama....TAK BOLEH!!!!!

No comments:

Post a Comment